Cunsiglii vi insegnerà cumu sceglie u cookware

● Conductivity Thermal
Se a conductività termale di u materiale di u corpu di a pignatta hè megliu, a pignatta hè più sana è più senza fumu!A conductività termale di l'azzaru di ferru hè di circa 15, è l'aluminiu hè di circa 230. Allora l'aluminiu hè u megliu in questu indice, seguitu da doppia lega fresca, azzaru compostu.U ferru è l'acciaio inox sò poveri.
● Spessore di pignatta Body
Teoricamente, hè megliu chì u corpu di u pote hè più grossu.U megliu spessore di a pignatta hè più di 3-4 mm è u megliu spessore di a zuppa hè più di 2 mm.Hè per menu fumu è anti-scorch.
● Effettu Non-stick
Da u megliu effettu di anti-aderenza, se u revestimentu chimicu di sustanza non idrofila (prodotti chimichi di Teflon) o stu tipu di materiali pò esse misturatu in un revestimentu di prutezzione chimica in u modu fisicu mischju, l'effettu di decorazione pò esse u megliu.Quandu u corpu di a pignatta senza rivestimentu righjunghji un certu spessore cù a trasfurmazioni di a superficia per via di a tecnulugia speciale è u corpu di a pignatta pò esse riscaldatu uniformemente, hè ancu ottene un bonu effettu anti-aderente attraversu una fusione curretta.Ma ùn pò micca esse efficace cum'è a pignatta di revestimentu.
● Moda
L'acciaio inossidabile pò esse di moda attraversu u prucessu di culore.I vasi d'aluminiu ponu ancu esse fatti in culori maravigliosi.Se unisce l'eleganza di l'acciaio inossidabile cù u maravigliosu culore di u pote d'aluminiu, pò esse più di moda!


Tempu di post: Jul-21-2022