Panoramica di l'Industria di Cookware

1. Summary of Cookware Industry
L'utensili di cucina si riferisce à diversi utensili per a cucina di l'alimentu o l'acqua bollente, cum'è cucine di risu, wok, friggitrici d'aria, coci di pressione elettriche è fritture.
L'industria di l'utensili di cucina hè principalmente impegnata in a produzzione è a trasfurmazioni di vasi è altre attività di produzzione industriale di l'industria industriale.
Sicondu a funzione, ci sò coccia à pressione, padella, zuppa, pignatta a vapore, pignatta di latte, coccia di risu, pignatta multifunzione, etc. Sicondu u materiale, ci sò pignatta in acciaio inox, pignatta di ferru, pignatta d'aluminiu, pignatta in casseruola. , pignatta di ramu, pignata di smaltu, pignatta non-stick, pignatta di materiale compositu, etc. Sicondu u numeru di manichi, ci sò una pignata d'arechje è dui pignatti d'arechje;Sicondu a forma di u fondu, ci sò pan è pignatta di fondu tondu.
2.Analysis di Funzione di sviluppu di l'industria Cookware
● Caratteristiche tecniche è Livellu Tecnicu
Da u standard generale di l'industria di l'industria di e stoviglie per a casa, include principalmente certificazione CE, certificazione LMBG, certificazione LFGB, certificazione IG, certificazione HACCP.

PANORAMA DI L'INDUSTRIA COOKWARE (1)

Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, i prudutti di a cucina di casa ùn sò più destinati à risponde à i bisogni basi di a cucina.Cù l'applicazione di l'ossidazione dura, l'ossidazione morbida, a tecnulugia di smaltu, l'oscillazione di pressione di attritu, l'iniezione di metalli, a filatura, a foglia composta è altre tecnulugia novi, tecnulugia novi è materiali novi in ​​a produzzione di vasi, i cunsumatori ponenu sempre novi esigenze per u materiale. , aspettu, funzione, prutezzione di l'ambiente è altri aspetti di i prudutti di pote.Questu hà presentatu una dumanda più alta à a capacità di R&D è u livellu di fabricazione di i fabricatori di utensili di cucina.
A rapidità di a rimpiazzamentu di i prudutti di pignatta richiede l'imprese per avè un livellu più altu di tecnulugia.È l'usu di a nova tecnulugia richiede l'imprese per accumulà sperienza in u prucessu di produzzione à longu andà è avè bisognu à avè un gran numaru di travagliadori qualificati.Hè difficiuli per i novi imprese per ammaistrà rapidamente è riservà un gran numaru di travagliadori tecnichi qualificati in un cortu periodu di tempu.È hè difficiule di seguità l'aghjurnamentu cuntinuu di a tecnulugia di fabricazione di utensili di cucina.
A tecnulugia di pruduzzione di utensili di cucina esistente in Cina hè stata assai migliurata nantu à a basa di a tecnulugia tradiziunale di stampa à friddu è di a tecnulugia di fabricazione di muffa ordinaria.Diversi novi materiali è tecnulugia avanzata sò state introdutte in a produzzione di utensili di cucina, a maiò parte di i quali anu righjuntu u livellu internaziunale.
● Periodicità
L'industria di a cucina ùn hè micca significativamente periodicità.
Cum'è un pruduttu di cunsumu necessariu in a vita di ogni ghjornu di e persone, a produzzione è u cunsumu di utensili di cucina sò strettamente ligati à u sviluppu di l'ecunumia naziunale è u livellu di ingressu di e persone.Allora u ciculu di sviluppu di i prudutti di a cucina hà una alta correlazione cù u sviluppu di l'ecunumia naziunale è u redditu dispunibile di a famiglia.
● Stagiunalità
Ùn ci hè micca una staghjunalità evidenti in l'industria di a cucina.
Ancu l'utensili di cucina appartene à i prudutti di ogni ghjornu.Ma a so vendita soffre basicamente l'influenza di vacanze assai, ma l'influenza staggione menu.Eccettu chì a proporzione di i rivenuti di vendita in u quartu trimestre era relativamente alta per via di Natale, Day National, New Year's Day è Spring Festival in u quartu trimestre, l'altri quartieri eranu mediu.
● Località
I prudutti di cucina sò i bisogni in a vita di ogni ghjornu di a famiglia.Ma u livellu di cunsumu hè ligatu à u livellu di ingressu di i residenti.È u cunsumu di u mercatu in i zoni orientali è costiere cù ecunumia relativamente sviluppata hè relativamente grande.
In quantu à a pruduzzione, i pruduttori di utensili di cucina in Cina sò principarmenti cuncentrati in a pruvincia di Guangdong, a pruvincia di Zhejiang, a pruvincia di Shanghai, a pruvincia di Jiangsu è a pruvincia di Shandong, u Zhejiang è a pruvincia di Guangdong sò i principali spazii concentrati di a produzzione di utensili di cucina in Cina.

PANORAMA DI L'INDUSTRIA DI CUCINA (2)

● Pattern di cummerciale
Sicondu e diverse regioni, u nivellu di sviluppu ecunomicu, u livellu tecnologicu è u prucessu di fabricazione di l'impresa, l'imprese di cucina in u scopu glubale sò gradualmente differenziate in e seguenti duie forme di imprese:
U primu tipu di imprese sò imprese internaziunali mature è cunnisciute cù forti capacità di design è R & D è vantaghji evidenti di marca è di canali.Cumpranu a maiò parte di i so prudutti da i fabricatori OEM è diventanu operatori di marca di asset-light. U secondu tipu d'impresa ùn hà micca una alta capacità di cuncepimentu è sviluppu è ricunniscenza di marca.In generale, in i paesi è e regioni in via di sviluppu, u costu di u travagliu hè bassu.A capacità di pruduzzione principale hè forte.Queste imprese sò pruduttori assai attivi.Comu regula, questi sò i OEM di prima classe di l'impresa.Alcune cumpagnie anu ancu produzzione di marca è marketing gratuiti.
Dopu anni di sviluppu, l'industria di l'utensili di cucina in Cina hà cambiatu gradualmente da a produzzione è a fabricazione simplici à a R&D, u disignu, a produzzione è a vendita indipendenti.Hè furmatu un sistema di pruduzzione cù una scala di pruduzzione considerableu è un livellu tecnicu è diventò gradualmente una basa di produzzione impurtante di l'industria mundiale di utensili di cucina.
L'imprese di l'imprese di cucina domestica hè principarmenti divisa in trè categurie: u primu hè l'imprese principali di l'industria domestica chì sò per l'imprese famose internaziunali OEM è cù marca libera in a produzzione è a gestione in u mercatu domesticu è internaziunale occupatu u mercatu domesticu in u mercatu high-end.Siconda, alcune imprese cù vantaghji di scala pruducenu principalmente per imprese ben cunnisciute d'oltremare OEM.Infine, a maiò parte di e PMI in l'industria sò focalizati nantu à a cumpetizione di u mercatu domesticu di i prudutti medii è bassu.


Tempu di post: Jul-21-2022