Edità u sviluppu di utensili di cucina antiaderenti

U cookware antiaderente hè in un sviluppu crescente, postu chì a ghjente hè progressivamente cuscente di cumu u pruduttu aiuta à riduce u so cunsumu eccessivu d'oliu è a so capacità di accelerà u prucessu di coccia.A so facilità di pulizia, a resistenza à i graffi è a distribuzione uniforme di u calore aumentanu a so dumanda.A fabricazione crescente di prudutti d'induzione cù parechje attributi attraenti agisce cum'è una opportunità per a crescita di u mercatu.Per esempiu, Nirlon vene cun un set di utensili di cucina in ceramica antiaderente, amichevule à l'induzione è innovativu, chì hè resistente à u calore è à e macchie è ancu pussede una capa protettiva extra.

I prudutti di l'alimentariu è di e bevande chì anu un cunsumu crescente in u mondu anu un impattu vitale nantu à a crescente dumanda di utensili di cucina antiaderenti.A crescita crescente di l'imprese di ristorazione alimentaria in parechji paesi di u mondu hè prubabile di aumentà a crescita di u mercatu.Per esempiu, secondu u Dipartimentu per l'Ambiente Alimentazione è l'Affari Rurali dati publicati.Nuvembre 2020, proclamà chì in 2018 l'impresa di ristorazione non residenziale in u Regnu Unitu hè valutata per vale 48,13 miliardi USD.

Tuttavia, a mancanza di resistenza à l'alta temperatura risultante à a fusione di u rivestimentu antiaderente in a maiò parte di i prudutti agisce cum'è un fattore di frenu per a crescita di u mercatu.

GIOCATURI CHIAVE COPERTI:

U mercatu di utensili di cucina antiaderenti hè segmentatu per tipu di materiale, usu finale, canale di distribuzione è geografia.

In a basa di u tipu di materiale, u mercatu hè frammentatu in Teflon rivestitu, rivestimentu d'aluminiu anodizatu, rivestimentu ceramicu, rivestimentu di ferru smaltatu, è altri. U teflon rivestitu hè prughjettatu per esse u dominante per via di a so alta capacità di resistenza à u friddu, u calore è i chimichi. è a so eccellenti pruprietà conduttrice elettrica a rende più desiderata.

Basatu nantu à l'usu finale, u mercatu hè bifurcatu in residenziale è cummerciale.U residenziale hè stimatu per esse u mercatu più grande per via di un gran numaru di famiglie chì preferanu sempre più utensili di cucina antiaderenti à i stoviglii di cucina regulare per via di pussede numerosi caratteristiche attraenti chì aiutanu à simplificà u prucessu di cucina.

Per canale di vendita, u mercatu hè divisu in supermercati / ipermercati è e-commerce.U supermercatu / ipermercatu hè previstu per esse u segmentu di punta per via di a dispunibilità di parechje marche in un locu, chì aiuta à attruverà più cunsumatori cum'è spessu volenu paragunà a qualità è u prezzu di parechji prudutti.


Tempu di Postu: Aug-31-2022